Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Sunday, November 7, 2010

KeNdUrI KaWeN

Salam petang semua...

Samalam ak de kta yang aku nk g kenduri umah Tos su aku kan3x????
ingt x???
xingt pun xpe...
ak mls nk taip bebyk...
so aku bg korng usha2 gmbo jer la...
enjoyzzzz

sblom 3 dara jelita ni g mkn nsi myak..ktorg jln2 kt bintang mall dlu..heheh
bkn pe,cma nk bg pewt yg muncit 2 kembali kosong..
hahah



ok,kta tgok hantaran dlu...
pengantin len cite..
(jhat erk ko mira)

waaa..nak yg nie...
huhu
spe nk bgi????

klu ak kawin nnt aku nak bgi suami aku buku tjok:Pemilik Cintaku Setelah ALLAH & Rasul..
heheh
sweet x???

chantek gilerrrrrr

jgn terkezuttt berok tau...
mmg pelamin de 2...
sbb de 2 psngn pengntin..


Pengantin sesat..
aku pun xtau mne 1 si suami,
mne 1 isteri...

Haa..ni bru btol
kak anis n suami...

Abg Bad n isteri
(serius btol diorg mkn)

Nie lagi 1 sesat...
tp yg pastinya yg bju merah 2 mmg cun..huahua...
sory erk cik masya terpuji dri sendri plak...

myb yg berdri 2 suami kot...heheh
gurau jer...


single n available...haha


ak sedng mengintai seseorg..
(ok sila muntah skrang..haha)

ok badan aku senget ckit..
tp otak ak msih betol...




nie pngntin sesat yg kat ats td 2...

bgitu jga dgn ini...

kami malu...

kami sudh tak malu..

bersama anak2



kita bertemu dn bercinta d depan pelamin..heheh
comelnya diorg...


kami lagi...
(lg byk gmbo kami dr gmbo pengntin..isk3x)

candid...

atas tangga pun leh posing








dalm toilet pun jd...


itu saja...sekian.

No comments:

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥