Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Tuesday, March 1, 2011

Jangan jadikan dunia blogger seperti dunia artis!!!

Assalamualaikum & very gud day 2 all of u...(ala-ala anwar hadi)
skrg nie semua org nak wat ala-ala anwar hadi..sempoi gitu...hehhe

ok berbaik kpada tajuk asal...
erm korg rase2 dunia blog nie macm dunia artis ke????
klu aku de rse ckittttttttttttt la macam dunia artis....
kenapa???
sbb ada segelintir blogger skrg nie ska hemtam blogger lain scara tak berhemah...
isk..xpatut2


sptutnya kta sbgai blogger kna la sokong ant 1 sma lain...
klu ada blogger lain yg wat ko annoying dengan diorg pye blog ke,xpayah la smpai hentam diorg smpai mcm 2..kutuk2 diorg, mention nama plak 2...
kan de baiknya kalau kta tegur dengan berhemah lg bijaksana....
xkemana pun kta klu asyk nak jtuhkan 1 sme lain...

p/s:sekadar nk meluahkan..peace no war....

16 comments:

lavender harum wangi said...

aku berblog sbb aku suka jadi tukang karut bukan nak gaduh sana sini.. hahaha :D biasa la tu kalau ada sikap dengki.. bila org femes, ada je yg xpuas hati.. >.<

amira aihara said...

erm betul 2..biasnya org femes yg sllu kna hentam...

hana_aniz said...

btol2. biarla deme tu. nonsense n ridiculous. hentam-menghentam sesama sendiri takkan jadi kalo tak de hasad dengki.

baik layan e-novel yg best2 dr baca diorang merepek. btol x? baca e-novel, hati berbunga2 je. hahaha

amira aihara said...

hana:LIKE1000X...hahah bce n wat e-novel lgi bestkan..

Arpiiz said...

agaknye nak kena buat entry macam mana nak menegur dengan cara yang berhemah..^^

amira aihara said...

xperlu mention nme la..wat n3 mcm biasa jer,tgur n de nsihat org boleh terima..xperlu kutuk2 scr melampau..klu org 2 bce msti la dia akn fikir blik n tau ada org yg xsuka cra dia berblog..n dia boleh ubah untuk lbh baik....^^

AyinAyob said...

sangat sangat sokong. sebab penah kene :'( herm bukan yang femes je. saye yang tak femes pun pnah kene kudd.

nub said...

aku tau pukoi jaa.. hahahah

amira aihara said...

ayin:2 mksudnya ayin femes jgk la 2..heheh

nud:asyk pukoi org jer...hahah

tia said...

sbb dorg xpuas hati kot blogger tuh femes, so, dorg cari la jln lain ntok femes jugak, tp jln yg dorg pilih tuh adalah jln yg paling hina. kan ?

=.="

amira aihara said...

erm..diorg mcm nk publisi jer...

qhais said...

kadang2 mereka yg berblog ni obses sgt.....xtaw npe jd cm tu....huhuhuhu...slalu jumpa bloger yg dh ramai follower mesti ader yg kerek..;p
tp xsemua laa..

qhais said...

kadang2 mereka yg berblog ni obses sgt.....xtaw npe jd cm tu....huhuhuhu...slalu jumpa bloger yg dh ramai follower mesti ader yg kerek..;p
tp xsemua laa..

sailor said...

peace no war...
hahahah,jauhi phD(Perasaan Hasad Dengki)
=P

amira aihara said...

ghais:ermm..mnusia nie mmg prngai lain2..de yg mudh lpa dri.huhu

sailor:macamku knal..heheh

sailor said...

heheheh...
sje test tuut2 yg bru kte wat 2...
hua3....=p

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥