Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Tuesday, October 5, 2010

FeiLdWoRk @ PD 1


Assalamualaikum dan salam sejahtera.Kami mulai berita hari ini dengan memaparkan bla bla bla.....(ok tetiba jer aku tersasul)


Hai semua,rsenya dah lama x update blogkan..heheh("eks eleh mcamlah de org baca ko punya blog mira"kata hati kepada otak..ok aku diam)

 tringin nk post gmbr2 wktu aku n rakan2 geologi gi fieldwork kat PD pda 2 okt lalu..hehhe
best gak Fielwrk kat sna..
fielwork kt tpi laut kot mestilah best tak hingat...
dah la dia punya ombak dengan kuatnya menampar2 kakiku..haha
yg xleh blah aku terbeli lg 1 topi...heheh
lma2 ble wat koleksi topi bknnya koleksi batu...


N 1 lgi yg aku xleh lpa mse ktorg bersantai n bertidur kt condominium teettttttt(sory erk tetiba keypad aku terlock xleh taip nme condo 2..hahah masalah teknikal la katakan)
byk btul brg ktorg yg ilang...
ermm ilang kemana???haaa..yg 2 la ktorg nk siasat nie...
pnt jgk la ktorg kesana sini mncri bukti...
tp xjumpa2...
last2 ktorg tutup jer kes 2...
bkn ktorg mls,tp nk wat cne dh xjumpak..heheh


ok kta straight 2 da point...mlas aku nk "conner2",pas 2 kna bgi signal plak 2..haha
(hrap korg pham apa yg aku mrepek nie)


ok la jariku dah mula mgeras nk  menaip nie tapi rjin plak mengupload gambar....

taadaaaa...
 perjalanan kaki ku teruskan hingga ke hujung dunia...
cewahhhh tetiba ayat puisi terkeluar


 Rakan seperjuang yg menunggu masa untuk dibicarakan...dibicarakan apa??ok ..pikir seniri!!


apa motif gmbo nie???saja...


 Merenung masa depan...fewitttt


 Smemang i seorg yg pemalu..
(ok!!!itu tipu smata2)


 masya sedang berposing sambil memegng trofi ABPH
(padahal board 2 inggit jer...hahah)


 tatkala sudah smpai ke hujung dunia..
aku tetnye2.."erk...korg kat mne???hua hua,nk blikkkkk"


senyuman keterpaksaan

 org kta x elok gmbar bertiga..
tp nk wat cmne dh 3 org nie jer yg giler kamera...haha
(sory erk korg terkutuk plak)
PEACE NO WAR!!


 akanku pegang batu ini dan kusemat di hati....hehe


 berehat sebentar di Pulau Teetttt...haha
Perhatian,pulau ini hanya menerima seorg pelancong sahaja dalm satu masa..

 bila aku terperangkap dlm bakauan(pokok bakau la)
pesal muka ak cm mka innocent jer nie???

yg turut sma menemaniku dlm bakauan ini...miha

itu sja...sekian

1 comment:

sailor said...

stuju!!1suar track yg bru beli ilang time kat condo 2....musykil gler...dan sgt tnsion....=(((

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥