Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Sunday, October 24, 2010

Ohh ExAMku SaYaNg....

waaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh...esk dah start final exammmmmm....
dush dush..hahah mbik ko mira bole plak bersork ria..
pdhal byk lg buku yg x smpat nk rebus pas 2 mnum air dia...huahuah...
isk...tension btol ngan u nie...
pepndai jer ubah trikh exm...klu dlambtkan xpe la jgak,boleh jgak aku riang ria sebentar bersama ribena..nie x dipercpatkan lg plak...


dah la aku nie jenis "rajin terlampau,sampai tido pun aku xtau pe kebende 2"(ok sperti sllu..ini tipu semata2,tiada kene mengenakan dgn yang masih hidup or telah mnnggalkan bumi).
ok kta kembali ke alam nyata blik...

sbenonya aku tension la bila exm dah dekat pas 2 de plak laptop yg setia mencapup depan mata aku...
bkn stakat blog,fb,tagged,email n xterkecuali jagak mr google aku bkk...iskkk ssh klu gini..
ok sesiapa sja sila ambil ak punya mr lappy n sorokkan secepat mngkin dari aku...heheh(ehhh gurau jgan wat bebetol plak,nangis x berlagu aku nnt...lgipun mak aku kta xbek mbik harta bende org...hehhe..tetiba jer termsuk  mak aku...sory erk my luvely momm)

mak ayah doakan ankmu ini yer...hukhuk
n
kekawan sume mnx halalkan sgala yg terminum,termkan,terambil n sgla ter la...
semoga kta sume dpat mendoakan sesama sendiri spy berjaya nnti..(tetiba mood bertukar)

ok itu sje...sekian assalamualikum...

No comments:

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥