Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Wednesday, February 16, 2011

Adik belikan mak handphone bru dengan gaji pertama..huh jeles..!!!

Assalam semua...
urm panjang x tajuk n3 ak kali nie..hahha
mmg panjang giler...
smalam adik ak anta sms dia kta klu ak de kredit call mak..mak nak test hndphone bru..
ak dah buat muka cuak..handphone bru???aihhh dah msuk 3 hndphone la klu mcm 2 mak aku nie...
jelesnya...!!!!
so ak dgn xsabo2 nya g la topup...sbb nk call
(klu x..xdenya ak topup..kekadang 2 smpai gna kredit advance 2 inggit dr celcom..bese la..ak nie mls ckit nak topup...)
pas 2 mak aku cakap la yang hndphone 2 adik aku yang tgh tunggu SPM 2 blikan gna duet gaji pertama dia...
lgi la aku jeles...
byk jgak gaji dak 2..heheh
pas 2 aku suruh la mak aku MMS kan pic handphone..sje jer gedik nak tengok...
Mak aku pun cakap la..xyah MMS la..3G jer senang ckit..
ak terus terkesima..
amboihh mak ak dah melebihi aku nie..haha
tp problemnya hndphone aku plak wat hal..xleh 3G..line x clear la,apa entah..

last2 aku kna 2ggu mak aku MMS gmbo hndphone 2 malam nie...nak MMS skrg mak aku busy nk g hospital tgok anak kwn dia kna deman campak...

sekian,kisah kejelesan ak...family ak mmg suka beli brg bru waktu aku kat ukm..waktu ada kt umah x pulak diorang sibuk nak beli itu ini..hahha

p/s:doakan aku berjya jwb mid sem esok ye..hhehe

4 comments:

Saya Nina Syakira said...

mak nina dia tanak kalo kami na belikan dia hp -.-

amira aihara said...

hahha..dia nk yg len kot..hehe

Shahrizat Ahmad said...

alahai.ape HP nyer? nak tau gak

lavender harum wangi said...

oi~ advance betul mak hang.. hahaha :D


terbaru Aku bukannya benci Dota.

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥