Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Tuesday, September 28, 2010

CaRa- CaRa MeNyoRokKaN pAsSwOrD

Salam 1 malaysia.

Pernah x korang tetiba jer terpikir yang password korng 2 senang sangat orang len nodai tahu lebih2 lg time korg taip kat tempat awam?
pernah x?pernah x?pernah xxxx???<-- Gya cakap macam Datin Wanabe..hehe
ok...mesti pernahkan.
nak thu dia punya precaution?
haha...try la cara nie sure berkesan...
jeng..jeng..jeng

isk klu gna yang nie..
aku nak tgok jari aku lentik ke x macam mane??
ye x ye jgak
genius la aku korang nie..hehhe
pe kata cuba yang nie...


still xnmpak jari aku gak..
nie yang tension nie
pulak dah...
berharga btul erkkk,jari kau..
ok la aku bgi yang nie...


erkk..(tetiba terkelu)
klu macam nie bek aku pakai kelambu jerr..isk
adoiii semua xnak gna...mlas la aku..majuk  r..!!!
(apa motif merajuk ngan diri sendiri nie??...ok xde motif)

itu saja dialog untuk hari ini..heheh
wassalam...

No comments:

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥