Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Saturday, September 25, 2010

ImPiAn kE AnGAn-AnGaN

Salam..
Bila tengok ramai kawan dah kawen aku pun gatal teringin nak kahwin..hahah tetiba jer..
Tapi tak de calon lagi..macammana nie..Owh tak pe orang wat perancangan dulu,pasal calon tu lain kira..cehh..alasan
Tertanya-tanya jugak macam mana lah aku punya pelamin,bilik pengantin,kek,cincin n so on..
So,inilah plannya…

MAJLIS NIKAH…(putih + merah)

Pakaian
groom

bride
cantik giler..sweet jer
macam aku.

Mini pelamin
(untuk bride waktu akad nikah,groom suka atilah nak duk mana pun,ada aku kesah..haha)
class u..!!!

Hantaran
saja je nak letak..hehhe
hantaran aku nak lebih dr 4..hahha..demand giler

***************************************************************
MAJLIS PERSANDINGAN..(putih+pink+ungu)

Pakaian:putih+ungu
baju tradisional


baju moden
groom


+
kasut
bride

Pelamin(pink+putih)
aku nak de byk bunga..hhehe
ala-ala macam kat taman bunga gituu...
 kerusi dia yang besar punnnnya..hahha
klu aku duk kat krusi mcm nie,maunya boleh 2-3 org lg duk kat tepi aku..
hah(nak kata aku slim la konon..ok ia fakta..)

Bilik Pengantin
Pink gituuu..

Kek
Klau boleh aku nak kek nie 7 tingkat-mak aii mencapup tinggi giler..hahah
bukan apa <---- (ayat mengcover)aku suka no. 7..
tu yg nak wat 7 tngkat..(nmpak gayenya macam kek lg tinggi dri aku jer)



Meja beradab
yg nie aku ska..
klu boleh aku sorg jer yg nk beradab kat sni..

tipsss:  aku orang kata kalau nak pengantin tak tenggelam masa hari diorg snding..(kot-kot ade org yg lg over dr pngantin),warna bju pengantin kenalah lain cikit dari warna bilik,pelamin n meja beradap..
macam yag aku pilih bju pngantin warna purple putih n yg len warna pink putih...
(jgn la plak pgntin pkai bju wrna hijau n yg len wrna merah pulak..xke jadi karut wedding of the year..haah)

Sekian...
ps:gambar ihsan dr google

No comments:

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥