Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Monday, September 20, 2010

SaLaM AidILfITRI



Rasanya smpat lgkan nak wish.Maklumlah rayakan sebulan.
Salamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin
Seronok raya???
Heheh…mstilah bestkan,tambah2 lg msa part dapat  duet raya...
Aku ingat nak tunjuk serba-sedikit gambar2 waktu raya pertama..sikit jer aku smpat ambik..nk wat cmmne,sume sibuk nk beraya..

1st time aku pakai selendang mcm nie..mcm gemok plak..


family terchenta..




eh2x xsempat nak senyum la..














Fenomena duet raya untuk org yg dah besar macam aku nie snang jer..samaada x dapat lngsung or dapat duet lg byk dri adik2..hhaha..yg ke 2 tu aku suka..
Thun nie aku dpat x byk sgt,tp x la skit sgk…cukup la untuk aku shppng kat mid…hahha..cehh..sptutnya simpan untuk belanja kat u…erm…xpe la skli skla..(sbnar nya dah berkala-kala dah)

Sekain saja..





No comments:

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥