Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Tuesday, December 28, 2010

JURANG API..

Salam...
hari nie aku nak cite ckit mengenai info yg ak jmpa kat Mr google berkait rapat ngn budak rockaholic(geologi)  mcm aku nie...hekhek(yg bkan bkn geo jgn marah erk...apa2 pun info nie sume orng boleh bce n ambik thu)

ok dah2 la intro 2...pnjg2 sgt nnti org boring...

ok back to da noktah....

Benda nie<---eh jap2 ayat nie mcm x pro la plak...

ok aku tukar...

kejadian nie berlaku lbh kurang 35 thun lalu kat 1 tmpat di Uzbekistan(teruja x dgr??).
Ada seorang geologist yang mengali tanah untuk cari gas asli
(perhatian: aku xtau la dia gali gna apa..xsempat tye plak)
Tetiba!!!!!!!!
dia ter jmpa  1 jurang besar di bawah tanah.
Disebabkan jurang 2 besar sgt,jdi diorang tak smpat nak selamatkan alat penggalian yang jtuh dlam jurang 2...
Tak ada sapa pun yang berani turun jurang 2...
bukan sebab diorang phobia kedalaman erk...ditegaskan disni bukan erk...
(ayat nak memuji geologist..mne thu kot2 geologist skrg  terbce n3 aku nie,n then terus ambik aku jadi menantu  geologist kat cmpony diorg ker...hihikhik)

ok amira..sila kembali ke alam nyata....

ak ak smbung balik...
diorang x berani turun jurang 2 sbb isa dipenuhi gas asli bumi...
disebabkan diorang tak nak gas yang byk ini mencemarkan bumi,diorang pun nyalakan api n baling kat dalam jurang 2
(haaa...tgok betapa baiknya hati para geologist menjaga keamanan bumi...ak serius nie..)hehehhe
n sampai sekarang api dalam jurang 2 msih menyala tanpa henti...
banyak giler gas asli kat situ...

wahhh kagum x????
Ok nak lgi kagum tgok la gmbo nie...




sekian...


3 comments:

nub said...

uumangai makin besaq naa

amira said...

xtau la smkin besar ka or mbik gmbq dekat...tp mcm smkin besaq sbb terbkr stiap masa...

♥e'in♥ said...

mak ai! subhanallah..

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥