Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Saturday, January 8, 2011

Di'tag' & Menge'tag'

Salam Malaysia...
Aku tgah xcited nie sbb di tag oleh cik owl...Yeayyyyy...tq dear..
ok dah2..aku dh sedia nak ke alam tag nie...
rulr dia snang jer...
xcaya??
tgok kat bwah...

RULE

once you have been tagged,
you are supposed to write a note with 25 random,
things, facts or goal about you.
at the end, choose 25 people to be tagged.
you have to tagged the person who tagged you.
if i tag you, its because i want to know more about you.

senangkan...
so skrang aku dah ready nak 'merepek'

1.nama aku amira...family n sedara aku panggl nurul...

2.nak nama penuh???tanya I.C aku...

3.aku muda lagi...xcaya??xpe la..(majok nie)

4.pernah study kat tabika kemas,skbh,smkm,kmpk n skrg ukm...(pesal banyak km erk??)

5.Aku anak sulung...xcaya jugak???ya aku mengaku,aku mmg mcm anak bongsukan..hahah

6.ada dua org adik,1 lelaki n 1 perempuan...

7.xsuka asap..termasuk asap rokok..so sesiapa yg merokok,sila jauhi aku(klau x,korang akan masuk metro page depan pye...hahah)

8.suka giler bangat dgan coklat yang ada badam o hazelnut..(kalau coklat kosong,aku xlayannn)

9.Pernah xcident 2 kali..(jgan ditanya bagaimana)

10.Seriously,aku takut darah...bak kata saintis,hemophobia(aku akan rasa nak muntah kalau tgok darah org lain)

11.aku akan rse bernervos bla g hospital (xtipu tau)

12.Aku tak makan durian n manggis..(bukan xsuka erk..tapi xslera nak makan)

13.Aku agak sensitif (so..jgalah ati aku,n jgan pulak d mkam sesedap rasa..haha)

14.Aku tak suka pakai rantai sbb aku rimas bila ada something tergntung kat leher..(so..bakal suami aku,kna take note ye)

15.Aku tak pandai bwak keta..(tapi aku akan ushakan utuk bwk keta thun nie..amin)

16.aku mudah ska org n mudh jgak jemu..heheh

17.Aku cintakan pantai(heheh ayat jwang plak)(so sesiapa sja,tolong bawa daku kesana)

18.aku ska tulis novel...(sbb 2 la ada novel kat blog aku nie..)

19.Aku agak pemarah..hahha(jgn plak korang tetiba jer unfolllow ak plak..heheh

20.aku comel n kecik molek sje orgnya (sila muntah skrang)

21.Masih single n xtau la aku nie available ke x...hhehe

22.aku ska no 7..sbb aku lahir 7 oktober...

23.aku giler kentang purple..(tapi blog aku warna pink la plak..ermmm..slh tema 2)

24.aku ada frienster n tagged yang dah bertaahun bersawang...aku mlas nak kemas..

25.Aku tak pandai pkai shawl..

n
26.aik macam dah lbih...

ok srng tibalah wktunya untuk aku mengumumkan org yg terbertuah..hehe
(nek lebam tgan aku duk tagged org..hhaha)

n last 1...my dear

huhhh..penat aku megetag..heheh...jgn lpa jwab ye...
sekian..

4 comments:

jannsheffie said...

thanx ya :)

amira aihara said...

ur welcme...

Amiey White said...

@amiraAmiey nak bagi awak wat buku pulak boleh?

hehe

ZINE FOR ALL BLOGGER

aku budak kecik said...

ehehehehe~ mirah sayam~ kax da buat~ entry2 yang lepas~ ehehehe~
tingkiu dalink sbb tag~ t tag lagi ye~ :)

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥