Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Saturday, January 1, 2011

pErLu kE AzAm bArU Nie???

Salam sume...apa khabar??
Hari nie, tahun baru 2011 masihi...
(Amira stop it..sume makluk thu hri nie thun baru...huhhhh)
Owh..sume dah thu erk...
oklah memandang thun dah bru mesti ada azam barukan....
so...marilah kta memasang azam baru...free of charge jer
tapi kalua ada azam lama yang x hbis byar lgi pe salahnya kalau kta smbung bayar kat thun nie kan...kalau tiap2 thun nak ada azam baru..hbis 2 azam yang lme kta biar terbengkalai ke..x kan???(itu pendpat aku jer)
Erm...muhasabahkan diri...(pesanan tuk dri sndiri jgak...)

P/S:asal thun baru jer mesti azam jadi orang glamor..huhu
lupa plak nak g thu..azam baru aku..nak cari kwan baru bernama AZAM...no joking...

4 comments:

nub said...

masih memikir nak azam apa dia..xpenah buat azam.hakhak

amira said...

@nub:xpe2...thun cri azm erkk..hehhe

BRO_MONDAY said...

hai amira!!!('',)
samat bekenalan ye! selamat tahun baru 2011 jugak utk awak!!!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "~akTiviTi 1 JaNuaRi 2011~"

amira said...

@BRO_MONDAYslamat thun bru jgak..heheh bru nk wish

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥