Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Sunday, January 9, 2011

Mr Fb Nk DtUtuP???

Salam...
ermm ak sure korang semua dah taukan pasal fb nak di tutup...
ant isu yang agak hangat mcm isu shawl...heheh

Pasal fb nak tutup bulan mac nie..seriously ak xpercaya...heheh
kenapa???sbb ak rse fb nie 1 syarikat yang giler2 kaya..
xkan dsebbkan masalah kecik pasal managing jer en. Mark 2 nak gulung tkar n lepaskan fb yg byk bwk untung kat dia..
aku rse drpd dia gulung tikar baek dia  hire consultant ke..
x pun hire technician yang giler pakar  untuk tngktkan keselamatan maklumat facebooker...
xgitu blooger sume???

Masa ak BW td tetiba jer terperasan link nie..
dia kta(bukan ak kta erk)nie sume fake story...
(ekeleh penat jer ak taip pasal isu...)
tp yg pasti aku tak nak percya fb akan d tutup n ak gak xnak percya ini ialah cerita palsu,sesje nak wat gimik...
kenapa???sbb kta xsure lg...
apa-apa pun kta tunggu jer 15 mac nnt...

tp 1 jer aku pelik..knap erk isu nie lg hangat kat blog dri kat fb..
aku tgok td wall aku tenang jer..xde pun kecoh2 pasal benda alah nie...
ke kwn fb ak jer yang mls nk post..haha

p/s:ak tak kesah pun psl fb nie..sbb ak dh giler blogging..hahha

6 comments:

EnciK AxixOu said...

sume cite psl fb nk ttp..hek2..

amira aihara said...

hahah..biasalah...cite tu jer yang panazzz

♥ cnf ♥ said...

hopely xkan dittop kn

Mohd Firdaus said...

cite ni x btl..ade org sje wt reka cerita psl bnde ni..huhuhu

New Entry : Makhluk Apa "Usha" Blog Aku??

amira aihara said...

@♥cik fyza ♥ahah..xtutup pyellh..

amira aihara said...

@~ch@wi~a'ah..mesti gimik jer 2..huhu

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥