Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Thursday, January 6, 2011

Engkaulah Ratu..

Salam...
Hati aku agak terharu bila ada blogger yang membuat contest berkenaan ibu.Secara tak langsung ia menyedarkan kita bhw pentingnya seorang ibu untuk dikasihi.
Btw,thumbs up to Mr. Sudirman.
Sesiapa yang nak meluah rasa hati,ingin berkongsi betapa bertuahnya miliki ibu,sila  klik SINI


Mak aku diberi nama Siti Aishah bt Ahmad.
Seorang yang terlalu penyabar dengan kerenah aku n adik2.
(Ahh..begitu bernilai erti kesabaran mu,mak...)
(Nurul sayangkan mak)

Mak aku tak garang,tapi setiap didikannya memberi kesan yang mendalam,sekaligus mengingatkan aku dengan semua nasihatnya..
(Ye,dengan segala nasihatnya itulah aku mampu menjadi insan berjaya dunia akhirat..Insyallah.
(mak,أحبك)

Mak aku tak lokek berbelanja lebih untuk anak2nya.Walau kekadang permintaanku agak keterlaluan.
(Ilove you,mak)

Aku pernah berkata,bhw mak aku nie terlalu boros tak seperti ayah.Tapi masa 2 aku tak terfikir pula kenapa mak aku berbelanja besar..
Bukankah ia untuk aku jugak??Supaya aku n adik2 rsa dihargai dan segala keperluan kami dipenuhi..
(Terlalu agung pengorbananmu)
(我爱你,mak)

Aku sayang sangat2 dengan mak aku...
dialah yang membawa aku ke dunia ini..
dulu mak pernah bercerita,aku dilahirkan dengan keadaan songsang
(nie mesti kes aku ala-ala ganazz skit waktu dlm kandungan mak)
'Mesti seksakan mak??bila mengandungkan Nurul yang lasak n suka pusing2'
kesian mak aku,org lain berslin normal,mak aku plak berhmpas-pulas mlhirkan ak yg duduk sonsang.
isk..betul2 nakal la aku nie..hehe
(당신을 사랑합니다,mak)

Aku sayang sangat2 dengan mak..
xtau la kenapa..mungkin betul kata orang..
'tak ada sebab yang diperlukan  untuk kita menyayangi seseorang itu.'
tp yang pasti
aku syang mak aku sebab 
dialah mak,sahabat &
 segala-galanya bagi aku.
(私あなたを愛して,mak)

Bila terfikirkan perkara yang aku buat sampai membuatkan mak aku menangis,aku terkelu...
bukan kerana aku tak pernah buat mak aku sedih,tapi cuma mak aku yang tak tunjukkan kesedihannya..
(Ahh...mak i really need u)
Yang pastinya mak aku pernah menangis depan aku ketika terpaksa meninggalkan aku di Kolej Matrikulasi Perak(kalau korang nak tau,itulah 1st time aku berjauhan dari mak,ayah n family)
Aku pun sebak waktu tu bila tengok mak menangis..
(je t'aime,mak)

Impianku cuma...
Ingin menyemai kasih walau tak sebesar jasaya...
Ingin mengukir senyum hingga akhir hayatnya...
Ingin melukis sayang untuk tatapan sepanjang hidupnya..
&
aku terlalu ingin..ingin...
memeluknya erat saat2 dan ketika ini..


p/s:aku menangis masa buat n3 nie..






13 comments:

sudirman said...

tq join..."aku menulis bukan kerna nama"..tapi ingin memberikan sesuatu kepada insan2 lain yang singgah di blog..sayangi mak anda selamanya..arwah mak saya selalu pesan..mak tiada pengantinya..so sentiasalah memeluk dan memegang tangannya utk selamanya..link awak sy dah masukkan dalam list blog yg join contest..tq

BRO_MONDAY said...

Salam amira, ai pun terasa sedih bila membaca entry yu ni...tahniah dan syukur kita semua masih sayam kan ibu yam melahirkan kite...('',)
terima kasih dari ai jugak untuk Mr.Sudirman...terima kasih sudi menyedarkan kite semua...

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "^ haLLo..BuLeH saya BanTu??? ^"
2. New Entry "Mama Cyda 1st GiveAway"

panda montel said...

wha.. tersedih hati bila baca n3 u...
rasa mami yg saya tinggalkan d sabah tu nak di peluk skarang juga

amira aihara said...

@sudirmantq en sudirman...erm mmg btul mak tiada pengantinya..

amira aihara said...

@BRO_MONDAYsyukurlah kta msih sedar ttg pentingnya seorg ibu..huhu

amira aihara said...

@Wenheheh terbglah kesana n peluklh dia erat2...

EnciK AxixOu said...

akan selalu kng jasa mk ayh smpai ble2..d'lhirkn sonsang kew?low mmbr2 t'cekit tulng leh r tlong..rndm tngan kiri lam air suam ps 2 slwt 3kali.bg mmbr mnum..org tue bgtau r..hehe

amira aihara said...

hahha..uihhh..de kelebihn ke org yg lhir sonsang..???hehhe

Elie Lily said...

sadis la entry ni.. :(

Aleen Aiden said...

menarek jugak contest nih!

amira aihara said...

@aleen aiden jom la join..heheh

KyêrulL said...

Semoga Berjaya Untuk Contest Nie ^.~

amira aihara said...

@KyêrulLtrma kasih..hehhe

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥