Blogger Templates

♥wElCoMe To My MeLoDy♥

♥da presidentz of my heart♥

Friday, January 14, 2011

Kejadian Di CIMB Bank...

Assalamualaikum semua...

Hari nie aku sgt berbhgia nak menceritakan 1 kisah di CIMB bank kaunter...
Cite dia macam...
ak nak g bukak bank account bank CIMB..nie no accountnya tutttttt tutttt (Heee gurau je..pe kes aku nak g bg no account bukannya mr nuffy n korang sume nk bank in duet kat aku pun..hhaha)

ihsan dr google
p/s:klu akak n abe nie xsuka xpe..sya ble remove...


aku pun dgn malu2nya beratur la...pas smpai giliran aku,aku pun bgtau la nak bukak account...
pas 2 dia mintak ic...
ak pun bg la yang dah siap phostat...
pas 2 dia tnya aku lagi..(ni lirik dia..haha)

Miss CIMB: Adik nak wat yang kalor merah ke hijau...
(aku pun garu kepala..apa kebende 2)

Aku: errrrrrrrrrrrr(pnjang sikit errrrr dia 2)nak warna hijau la..
(aku main hentam jer ckap...almaklumlah aku tak tau sgt pasal CIMB nie)

Miss CIMB: ok..yang warna hijau nie yang islamic pye ye..bla..bla..(dia terang kat aku..mybe sbb dia nmpak aku blur2 ckit  banyak kot..hehe)

Aku: apa beza dua-dua 2 erk...(aku tye lagi)

Miss CIMB: xde apa beza pun...cuma beza mcam  YUSUF dan JOSEPH jer


(Xpham lgi???meh aku bg contoh len plak antranya
DAUD = DAVID
NUH = NOAH)
erm dah pham??ak pun lmbt gak pham masa dia ckap 2..heheh


lepas 2 terus jer aku angguk2 PAHAM....

 sekian...


P/s:sebelom nak bkk account baru,ingat2 la spy surf mr google dlu..hahha
p/s/s:xde kena mengena dgn isu politik yea..haha

5 comments:

rayne rawt rawt said...

haha.. kecian

Amiey White said...

kadang2 da research pun diaorang tu kadang2 xde budi bahasa -_-"

amira said...

@rayne rawt rawt trma ksih la sbb anda kecian..hahah

amira said...

@Amiey Whiteerm betul2..tp miss 2 baek jer cuma dia pye contohnya 2 agak mngagumkn..haha

khuzerie said...

haha..hentam jela..thanks sbb drop link

♥KliK2♥

♥SAPE YG DAH KLIK BGTAU ye♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥Search This Blog♥